Exlcusief diner met Peter Senge

3 april 2023, 17.00 - 21.00 uur

Den Haag

Waarom sponsor?

Jouw sponsoring zorgt ervoor dat jongeren mee kunnen denken over, en werken aan hun perspectief van persoonlijk meesterschap in het onderwijs. Zij leveren zo een bijdrage aan de ontwikkeling van het systeem en de organisatie van de toekomst.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Tijdens de Dag van de Lerende Organisatie op 4 april a.s. gaan Peter Senge en Guus Geisen in de ochtend met een groep van circa 20 jongeren aan de slag met het creëren van mogelijkheden en ideeën om Persoonlijk Meesterschap structureel onderdeel te laten worden van het onderwijs. Jongeren van diverse onderwijsinstellingen en leeftijden worden hiervoor uitgenodigd en nemen gratis deel.

Om deze ochtend mogelijk te maken hebben we sponsors nodig. Als sponsor betaal je een eenmalig bedrag van 500 euro (excl. BTW). In ruil daarvoor krijg je niet alleen publiciteit tijdens de Dag van de Lerende Organisatie, maar ook een exclusief diner met in totaal maximaal tien sponsors en Peter Senge op maandagavond 3 april (tussen 17 en 21 uur). Uiteraard is er ook een fotomoment. Een waardevolle herinnering aan deze bijzondere avond.

Programma

Een tiental sponsors krijgen als dank voor haar bijdrage een exclusief diner met Peter Senge.
Om ervoor te zorgen dat het diner zo informatief mogelijk is voor alle partijen kunnen de deelnemers van tevoren hun vragen stellen aan de organisatie. Peter Senge zal dan tijdens zijn verhaal gedurende het diner specifieke aandacht besteden aan deze vragen. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om vragen te stellen over datgene wat er letterlijk aan tafel wordt besproken. Kortom, een geanimeerd gesprek met de grondlegger van de lerende organisatie.

Aanvang diner: 17.00 uur

Afsluiting diner: 21.00 uur

Locatie:

Den Haag, etablissement nader te bepalen

Peter Senge

Bekend als de grondlegger van de lerende organisatie. Met het boek 'The Fifth  Discipline' als belangrijkste wapenfeit. Een boek dat nog steeds actueel is. Hoewel het boek al decennia geleden geschreven is, wordt het nog steeds gebruikt als basis voor organisaties die meer lerend willen worden.

Peter Senge is daarnaast geestelijk vader van 'the Society for Organizational Learning' (SOL). Stichting Organisatie Leren is de Nederlandse afdeling van SOL Global.

Ook deelnemen aan de Dag van de Lerende Organisatie?

We kunnen ons voorstellen dat je na het diner met Peter Senge op 3 april, ook graag wilt deelnemen aan de Dag van de Lerende Organisatie op 4 april. Vanwege het beperkt aantal plaatsen, is deze dag helaas niet inbegrepen in het sponsorpakket. Je kunt je uiteraard wel apart opgeven, maar doe dat snel, want vol = vol.

Meer informatie vind je hier.

SOL kiest voor de systeembenadering vanuit het perspectief van de natuur. De natuur is één zelfsturend, lerend systeem. Vanuit deze systeembenadering ontwikkel je duurzaam een betekenisvolle leer- en werkomgeving waar medewerkers het fijn vinden om te werken, waar het veilig is om inzichten met elkaar te delen en waar verandering en vernieuwing veel gemakkelijker hun weg vinden door de organisatie. Het ontwikkelen en onderhouden van een cultuur van leren, als fundament voor het ontwikkelen van een lerende organisatie.

Stichting Organisatie Leren SOL Natuur

Vragen?

Heb je vragen over het evenement, de sprekers of de locatie?

Neem contact op met Patrick Bijman, patrick.solnetherlands@gmail.com

Word gratis lid van de SOL Community en ontvang direct het e-paper "The power of a Learning Culture" in je mailbox!