Word lid van SOL

Bij SOL leren we van, met en door elkaar. We delen kennis, inzichten en ervaringen op het gebied van het leren in organisaties en we laten ons inspireren door collega vakgenoten en SOL professionals.

Voor € 250,- (excl. BTW) per jaar*, krijg jij:

1. Vijf keer per jaar gratis deelname aan onze Open Space
  2. Vijf keer per jaar gratis deelname aan onze online workshops
  3. Gratis toegang tot de online programma MOOC "The power of a Learning Culture"
  4. 20% korting voor deelname aan de jaarlijkse Dag van de Lerende Organisatie
  5. 10% Korting op onze SOL leergangen
  6. Alle informatie en toegang tot Global SOL lezingen, (van onder andere Peter Senge, Daniel Kim e.a.)

Hieronder vind je meer informatie over al deze activiteiten.

*Normaal € 295,- per jaar. Snelle beslissers krijgen

€ 45,- korting bij aanmelding voor 1 januari 2024.

1. Open Space (5 x per jaar) => Verbreding

Als lid van de SOL community kun je vijf keer per jaar deelnemen aan het onze Open Space, het Samen Leren programma. Deze zijn op de laatste vrijdag van de maand, online via Zoom tussen 10.00 en 12.00 uur (januari, maart, mei, augustus, oktober => zie SOL agenda).

Deelnemers kunnen hun eigen vraagstuk inbrengen. Samen gaan we met elkaar aan de slag om dat (complex) probleem aan te pakken. We delen inzichten en ervaringen met verschillende werkvormen, zodat je op verschillende niveaus leert over hoe je samen vraagstukken kunt oplossen. Leren in de praktijk, over de praktijk.

2. Workshops (5 x per jaar) => verdieping

Als lid van de SOL community kun je vijf keer per jaar deelnemen aan de verdiepende workshops.. Deze zijn op de laatste vrijdag van de maand, online via Zoom tussen 10.00 en 12.00 uur (februari, april, juni, september, november, zie SOL agenda).

Deze bijeenkomsten worden verzorgd door het SOL Development team. We delen kennis met je over leren als mens, team, organisatie en maatschappij. Natuurlijk gaan we ook in op (persoonlijk) leiderschap en de lerende cultuur. Zoals je van ons gewend bent wordt de theorie altijd verrijkt met praktijkvoorbeelden.

3. Gratis toegang MOOC "The magic of a Learning Culture"

Bij SOL is de Lerende Cultuur de basis voor een lerende organisatie.

Als lid van de SOL community krijg je gratis toegang tot onze Massive Open Online Course (MOOC) "The magic of a Learning Culture". Deze MOOC is tot stand gekomen in samenwerking met SOL professionals uit India, Botswana, Frankrijk, Duitsland en Nederland.

Normale kosten voor toegang tot deze MOOC bedragen € 195,- (zie deze link).

4. Korting 20% Dag van de Lerende Organisatie

20% Korting voor deelname aan de jaarlijkse Dag van de Lerende Organisatie.

Normaal kost deelname  aan deze dag € 395,- (voor een hele dag).

Meer informatie over de Dag van de Lerende Organisatie.

Workshop_SOL_parabels

5. Korting 10% voor deelname aan SOL Leergangen

Lerende Cultuur = basis voor een lerende organisatie

Als lid van de SOL Community krijg je 10% korting op de leergangen van SOL. Bijvoorbeeld de Fabelreeks / normaal € 695,- of het Persoonlijk Meesterschap programma Boost your SELF / normaal € 1.950,-

6. Als SOL lid blijf je gratis en vrijblijvend op de hoogte

• Internationale artikelen en recent onderzoek
  • Blogs over leren als mens, team, organisatie en maatschappij
  • Toegang tot online Global SOL lezingen (Peter Senge, Daniel Kim e.a.)

SOL community in besloten linkedIn groep

Alles wat we met elkaar bespreken / inspireren / leren krijgt een plaats in een besloten SOL Community LinkedIn groep. Deze groep is alleen toegankelijk voor SOL Community leden.

Eén keer gratis deelname:  Ben je geïnteresseerd? Wil je een keer gratis deelnemen aan de Open Space sessies (zie 1) of een Workshop (zie 2) om te ervaren of het wat voor jou is? Geef je dan op voor de eerstvolgende sessie via de SOL Agenda.

Stichting Organisatie Leren (SOL) is gevestigd in Haarlem. We staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 41211494.
Onze bankrekening: NL55 TRIO 0254 8476 33. Je kunt ons bereiken via: patrick.solnetherlands@gmail.nl