SOL Community

Met de SOL Community leren we van, met en door elkaar. Tien keer per jaar komen we bij elkaar. Vijf keer in een Open Space bijeenkomst waar leden van de community zelf een vraagstuk kunnen inbrengen. En vijf keer voor deelname aan een SOL workshop. Daarnaast krijg je (gratis of met korting) toegang tot diverse SOL kennisbronnen (nationaal & internationaal).

Wat houdt de SOL Community in?

Leren van, met en door elkaar

Wij geloven dat je heel veel kunt leren van collega professionals (en zij van jou!). Wat wij doen is het "faciliteren van het leren". Simpelweg door professionals met vergelijkbare interesses bij elkaar te brengen. Waarbij we leren van, met en door elkaar.

Lidmaatschap van de SOL Community kost € 295,- per jaar.

Activiteiten

Als lid van de SOL community geniet je vele voordelen. Maar het belangrijkste is dat je jezelf kan ontwikkelen op het gebied van leren als mens, leren als team, leren als organisatie en/of leren als maatschappij. Waarbij wij van SOL aanvullende verdieping bieden op het gebied van Lerend Leiderschap (voorwaarde) en Lerende Cultuur (fundament).

Bij SOL is het altijd een mix van geven en nemen. We leren van elkaar, dus je kunt veel leren van collega SOL leden. Maar iedereen kan ook veel van jou leren. Dus we vragen iedereen om zelf ook actief leerervaringen te delen.

Als SOL lid heb je de volgende voordelen:

• Deelname aan 5 workshops per jaar (gratis / normaal € 45,- per workshop). Zie SOL Agenda
  • Deelname aan 5 Open Space bijeenkomsten per jaar (gratis / alleen toegankelijk voor SOL leden). Met de mogelijkheid om je eigen casus in te brengen! Zie SOL Agenda
  • Korting van 20% voor deelname aan onze jaarlijkse Dag van de Lerende Organisatie. Zie deze link
  • Toegang tot de MOOC "The magic of a Learning Culture" (normaal € 195,- per jaar). Zie deze link
  • Je krijgt als organisatie korting bij aanmelding van meerdere personen: 20% voor 2e persoon, 40% voor 3e persoon en 50% voor 4e persoon. Meer deelnemers aanmelden is alleen mogelijk via een maatwerkprogramma.
  • Toegang tot de overige activiteiten van SOL, nationaal en internationaal (online sessies met o.a. Peter Senge, Jeff Miller, Robert Hanig, Daniel Kim etc.)
  • Blogs over leren als mens, team, organisatie en maatschappij (met de uitdaging om zelf ook een blog te schrijven die verspreid wordt binnen onze SOL community / circa 400 in Nederland).

Ben je toe aan het volgende level? Dan kun je altijd kiezen voor SOL PRO (verdieping) of SOL SUPPORT (maatwerk).

Doelgroep SOL Community

Stichting Organisatie Leren SOL TEAM

Wie zijn lid van de SOL Community?

Wij richten ons met de SOL Community op 2 doelgroepen.

Ten eerste op professionals die werkzaam zijn in profit én not-for-profit organisaties in functies die gericht zijn op "de mens" in de breedste zin van het woord.

Uiteraard de HR / L&D medewerker, adviseur, professional. Maar ook die professionals en leidinggevenden die het beste uit zichzelf en hun team(s) willen halen.

Ten tweede op de (zelfstandig) coaches, trainers en adviseurs die werkzaam zijn vóór deze organisaties.

Stichting Organisatie Leren (SOL) is gevestigd in Haarlem. We staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 41211494.
Onze bankrekening: NL55 TRIO 0254 8476 33. Je kunt ons bereiken via: patrick.solnetherlands@gmail.nl