SOL Activiteiten

Stichting Organisatie Leren biedt diverse activiteiten aan voor leren als Mens, Team, Organisatie en Maatschappij. Met ondersteunende programma's op het gebied van Lerend Leiderschap en Lerende Cultuur.

Kijk naar de mogelijkheden

SOL Community

Maak gratis, vrijblijvend en laagdrempelig kennis met SOL. Je ontvangt regelmatig nieuws en inzichten over 'leren' in je mailbox. Ook wordt je uitgenodigd voor gratis webinars en workshops. Leerzaam en zonder enige verplichting.

SOL PRO

Voor professionals die in de praktijk willen leren.  Gericht op kennis vermenigvuldigen door inzichten te delen. Je hebt toegang tot onderzoek, online trainingen en (online) meet-ups met andere SOL-PRO leden in een Community of Practice naar keuze.

SOL Support

Wij helpen je met coaching, training en advies op maat voor het creĆ«ren van een lerende cultuur in jouw organisatie. We scheppen de randvoorwaarden voor het oplossen van maatschappelijke vraagstukken.

SOL Trainingen

We bieden met SOL diverse gratis en betaalde trainingen aan voor leren als Mens, Team, Leider, Cultuur,  Organisatie en Maatschappij.

SOL Agenda

We organiseren jaarlijks diverse activiteiten voor onze SOL PRO- en Community leden. Zoals workshops, webinars, e-learning of conferenties.

SOL Blogs

Inspiratie voor professionals, teams en organisaties. Een overzicht van blogs, tips en tools die wij zelf gebruiken en jou aanraden!

Wat vinden anderen?

Bedankt voor de mooie inzichten die me weer een stapje verder hebben gebracht in het vormen van een visie op ideaal leiderschap.

Pascalle de Looff- Sevriens

Ook online voelden we ons snel verbonden met elkaar. Er was een 'veilige omgeving' waarin je je kwetsbaar kon stellen. Veel geleerd van het model, over elkaar en over mezelf.

Deelnemer EZK/LNV Inspiratiesessie

Stichting Organisatie Leren (SOL) is gevestigd in Haarlem. We staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 41211494.
Onze bankrekening: NL55 TRIO 0254 8476 33. Je kunt ons bereiken via: patrick.solnetherlands@gmail.nl