Vriend van SOL

Naast het regelmatig ontvangen van inspiratie, inzichten en uitnodigingen voor activiteiten worden 'vrienden van SOL' ook gevraagd om mee te denken en hun mening te geven.

Wat houdt de SOL Community in?

Stichting Organisatie Leren SOL TEAM

De nieuwste inzichten regelmatig in je mailbox

Wij geloven dat het creëren van een lerende cultuur een brede benadering vraagt. In de SOL Community leer je op een laagdrempelige manier hoe je een lerende cultuur kunt creëren en wat daarvoor nodig is.

Als jij (gratis) vriend wordt van de community helpen we je met de nieuwste inzichten en praktische voorbeelden. Ook ontvang je uitnodigingen voor interessante (online) lezingen en bijeenkomsten.

Ben je toe aan het volgende level? Dan kun je altijd kiezen voor SOL PRO

Vriend worden van de SOL Community

Inspiratie, inzichten en activiteiten

Als vriend van de community gaan we je regelmatig vragen wat je ergens van vindt. We hopen dat jij je inzichten deelt als we bijvoorbeeld met een nieuw kennisgebied aan de slag willen. Of wellicht kun je ons advies geven als we de resultaten van bepaalde onderzoeken willen delen.

Dat is uiteraard gratis. Wij hopen dat jij hier ook nieuwe inzichten door krijgt. En als je suggesties hebt (zonder een specifieke vraag van onze kant) dan kun je deze natuurlijk ook rechtstreeks bij ons kwijt!

Met behulp van onderstaande link kun je (gratis) Vriend worden van SOL.

E-book - The Magic of a Learning Culture -mock-up- _ Stichting Oganisatie Leren (SOL)

Stichting Organisatie Leren (SOL) is gevestigd in Haarlem. We staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 41211494.
Onze bankrekening: NL55 TRIO 0254 8476 33. Je kunt ons bereiken via: patrick.solnetherlands@gmail.nl